
Aquest taller introductori de PNL posa a la teva disposició algunes tècniques més actuals i efectives per orientar-te cap a l’èxit en l’entorn laboral. La Programació Neurolingüística és una metodologia de transformació personal que ens fa comprendre com ens comuniquem i ens ajuda a entendre com és el nostre funcionament intern per poder canviar els comportaments que no ens agraden i enfocar-nos cap a nous objectius.
Objectius:
- Adquirir coneixements i tècniques de PNL.
- Descobrir com funcionem les persones internament.
- Millorar la comunicació i tenir més eines per realitzar canvis laborals.
Ponents:
Núria Orriols, terapeuta i formadora de PNL a l’Institut Gestalt de Barcelona i membre de l’Associació Espanyola de PNL. Màster i trainer en PNL. Coach Wingwave certificada i formadora de Coaching Wingwave. Formació en hipnosi clínica.
Judit Padrès, coach personal i docent, educadora social, Màster en PNL, Màster en PNL i Coaching, certificada en Coaching Wingwave, formada en coaching corporal, formada en hipnosi clínica, finalitzant la formació en constel·lacions familiars.
Perfil dels assistents:
Estudiants en cerca de pràctiques en empresa i/o feina, i titulats universitaris que vulguin millorar aquesta competència.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia
Inscripcions aquí