Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Definiràs el pla de comunicació de la teva empresa. Per fer-ho, caldrà que reflexionis sobre els següents aspectes:

  • Tens una marca amb un nom? Aquesta marca és d’un producte concret amb unes característiques específiques i diferenciades de la resta de productes del mercat?
  • Respecte aquest producte o servei tens uns objectius econòmics i empresarials?
  • Depenent d’aquest producte pots definir un tipus de client es pot interessar en el teu producte o servei?
  • El tipus de client marcarà el o els canals de comunicació a utilitzar i el format.
  • Finalment, hauràs de temporalitzar aquestes accions de comunicació.

Continguts:

  • Definir un pla de comunicació efectiu segons les característiques del teu negoci o idea de negoci.
  • Donar a conèixer quines són les accions de comunicació que poden dur a terme els emprenedors.
  • Fer entendre la importància de definir molt bé el producte i, conseqüentment, el client o clients potencials interessats en aquest producte o servei per escollir les accions de comunicació.

Ponent:
Oscar Cumí, Director del Postgrau en Marketing Digital i e-commerce per Euncet Business School. Especialitzat en Marquèting de MicroInfluencers, confeccioanant campanyes de fins a 10.000 microinfluencers, de forma simultànea, consultor per multinacionals, Startups, Pimes a través de l’agència Mr. Who. Fundador dels esdeveniments de Youtubers TMDay, (Premiat al 2017, como la millor acció de marquèting a les Xarxes per AENTEG ) i Fundador dels esdevemeniments de Marketing de influencers, IMDay (www.influencersmarketingday)

Perfil dels assistents:
Estudiants i/o titulats universitaris amb esperit emprenedor.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia aquí

Details

Date:
Maig 16
Time:
12:00 - 15:00

Recinte

Campus Montilivi Aula M-22-001